İNCİLİ HAVLU KENARI

İNCİLİ HALKALI HAVLU KENARI
Model olarak çıkardığım bir örnek Basit sevimli bir model kısa sürede örmeyi düşünüyorum. Fakat bir an önce sizlerle paylaşmak istediğim için bu örneği yayınlıyorum.
incili havlu kenarı

HAVLU KENAR DANTELİ HALKALI
Kullanıcılarımızın gönderdiği modellerden biri daha n.cuce 7754 teşekkürler.Gerçekten çok güzel olmuş çok beğendim.Bu modelin bir benzerini görmüştüm fakat bunun süslemesi harika olmuş yapanların ve gönderenlerin ellerine sağlık
halkalı havlu danteli

Sizden gelen dantel havlu kenarı örnekleri alttaki havlu kenarının bir değişiğini önceden yayınlamıştım bu da farklı şekilde uygulanmış hali yapanların ellerine sağlık teşekkürler.
havlu kenarı danteli
havlu kenarı danteli

Derya 1961 kullanıcımızın gönderdiği çok farklı havlu kenarı modeli bu modeli simli ip ile de örebiliriz

dantel örnekleri

ELİŞİ HAVLU KENARI
Beyaz kısım örülerek sarı rekli kısım bunun etrafında yapılıyor alttaki resimden ayrıntılı olarak modeli görebilirsiniz

dantel havlu kenarı

Lale deseninde örülen dantel modeli renkler üzerine sonradan gidilmiştir
dantel havlu kenarı

laleli havlu kenarı

2 yorum
Adsız
Adsız

bu modeli biraz degiştirerek çıkarıyorum bitince size göndersem resmini yayınlar mısınız?

Reply
Adsız
Adsız

ortasındaki minik çiçekleri nasıl monte edicegiz anlatır mısınız bir onlar kaldı yapmadıgım.... :(

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.