Havlu kenarı modelleri

Sizlere yeni farklı havlu kenarı örnekleri yayınlamaya devam ediyorum.Bu örnekte istediğiniz her türlü süslemeyi yapabilirsiniz ben sade şekilde bıraktım  bir havlu kenarı boyunca öreceğiniz bant kısmının üzerine bu şekilde örülen çiçekleri yerleştiriyorsunuz benim havluma üç tane çiçek sığdı arada boşluk bıraktım.Benim aldığım modelde çiçeklerin üzerine boncuklar dikilmişti sizde deneyebilirsiniz.  
havlu kenarı modelleri

havlu kenarı modelleri

dantel havlu kenarı örnekleri
Gelinceyizleri adlı arkadaşın yapmış olduğu havlu kenarı modeli. Küçük mutfak havlu kenarları için örülmüş.Havlunun tüm kenarları tığlanarak daha gösterişli hale getirilmiş. 
dantel havlu kenari

Yıldız şeklinde halkalarla örülen değişik bir örnek.Yeni halkalı havlu kenarı örnekleri. İki değişik halkanın birleşimi ile örülmüştür orta kısma yuvarlak halka sık iğne şeklinde örülüp etrafına kalpli halka kullanılarak yine sık iğne yapılıyor daha sonra simli ip ile yine sık iğne etrafını dolanıyoruz.Yuvarlak halka ile iki sıra iki renk örülüyor. Beyaz kısmı örerken yıldız örgülerimizi de birleştiriyoruz. Elimden geldiği kadar sizlere yeni örnekler yayınlamaya devam ediyorum.
halkalı havlu kenarı örnekleri

halkalı havlu kenarı örnekleri

halkalı havlu kenarı



1 yorum
Adsız
Adsız

Havlu kenarlarınıza bayılıyorum en güzel örnekler sizden çıkıyor ve yayılıyor.Sizin sayenizde birçok havlu kenarım oldu teşekkürler.

Reply

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.