İĞNE OYASINDAN OYA ÖRNEKLERİ

İki farklı iğne oyası örneği narin kibar modeller.Özellikle pembe ile daha da tatlı görünüyorlar.İlk modelin orta kısmında boncuk kullanılmış bu sebeple biraz daha ağır duruyor. 
iğne oyası modelleri


Komşumun modellerinden yayınlamaya devam ediyorum  bunları genelde sipariş üzerine yapıyor bu yüzdende kendine modelleri göstermek amacıyla yazmayı ayarlamış bende  bunların resimlerini çekip sizinle paylaşıyorum. 
iğne oyası örnekleri
İşte sizlere yeni havlu kenarı modelleri. Halkalar tığ ile örülüp  daha sonra boncukların iğne ile sarılması ve iğne oyasından yapraklar sonuçta ortaya bu örnek çıkıyor. Ben bu modeli çok beğendim ve sizlere de göstermek istedim.
havlu kenarı modelleri

İğne oyası dantel örnekleri ,iğne oyası yazma kenarları , çeyizlik iğne oyaları
Model amaçlı çıkarılmış örneklerden yayınlamaya devam ediyorum basit, ince, kalın değişik kalınlıklarda farklı örnekler
iğne oyası yazma örnekleri

iğne oyası örnekleri
İğne oyası modelleri iğne oyaları iğne oyası yazma kenarı oyaları
Bu yıl gerçekten de iğne oyası yılı oldu gördüğüm kadarıyla bayanlar daha çok iğne oyasına ilgi duydu ya da benim çevremdeki bayanlar. Bu resimde birden fazla iğne oyası örneği var ben iki büyük çiçekli oyayı uygun gördüm tabi siz diğerlerini de uygulayabilirsiniz.  
havlu kenarı örnekleri

Değişik farklı iğne oyası modelleri havlu kenarı örnekleri.
Şimdi iğne oyasına sıra geldi resimleri çekerken oyaları tek çekmedim mutlaka yanında ikinci bir iğne oyası örneği bulabilirsiniz. Beğenmek ve modeli çıkarmak size kalıyor. Boncuk olarak küçük krem ya da beyaz plastik kullanılmış. En uygun bu tonlar gidiyor hemde modeli açıyor.
iğne oyası modelleri

Hiç yorum yok

Fikirleriniz Bizim İçin Çok Değerlidir.